09 October 2010

Kasih tak sampai


Dear Mr. K...

Where have you been? Where the hell are you? I've been waiting for you for soo long. So long that I don't even remember since when it all started. Kamu pergi mana?? Saya tanya betol2 ni...Tiap-tiap hari saya tunggu kamu call saya, SMS saya, tak pun paling kurang, kamu email saya tentang keberadaan kamu. Saya risau okay.

Ingat tak masa first time kita jumpa dulu. Saya sangat takut sebab saya tak kenal kamu. Tapi kamu rilex je. Siap tanya saya macam-macam. Bila lagi saya boleh jumpa kamu lagi? Sekarang ni kamu senyap je. Merajuk dengan saya ke? Saya tak cukup bagus ke? Saya dah buat yang terbaik untuk kamu hari tu. Contact la saya.....

Mr. K,

Sekarang ni saya ade Mr. M menunggu saya. Actually Mr. M dah laaama tunggu saya. In fact, die tak pernah lupakan saya. Die dah wujud since saya belum habes blaja lagi. Die hanya tunggu saya nak cakap 'yes' je. Saya tinggalkan Mr. M tertanya-tanya, demi kamu. Kamu sanggup ke melihat saya bersama Mr. M?? Sampai hati kamu~~~

Saya pun tak tahu kenapa saya masih sanggup tunggu kamu setelah sekian lama. Saya dah tak sanggup lagi. Saya rasa memang kita takde jodoh. Maafkan saya. Saya rasa saya perlu memilih Mr. M demi masa depan saya. Sampai disini saja...Selamat tinggal Mr. K. I'm truly
sorry. Huhu...

XOXO,
Ms H.










p/s: cerita ini tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia.
---ape aku ngarut ni. geli plak rasa. LOL---

No comments:

Daisypath Anniversary tickers