14 October 2010

Benarkah berkawan biar beribu?


Tadi, aku jumpa satu group kat fb ni-


n aku like! Haha...

I did think the same thing. Kat celah mane la nama aku muncul, pastu pakai add je. Nampak sangat aku tak kenal orang tu. N maybe die pon just randomly klik add as friend kat bahagian 'People you may know tu'. (kot?)

Sorila. Kalau orang yang aku tak kenal, memang aku akan terus ignore. Why? Entahla, bukan sombong. Tapi cam tak berminatla. Nanti bile accept, n die tak kenal aku, mula la tanya dok mane, blaja lagi ke, single ke, itulaa...inilaa...malas laa nak layan. Sekali lagi, bukan nak sombong tau! Another thing, kang orang-ntah-cemane yang aku accept tu tag aku gambar bukan2, sape nak jawab? Bukanla nak fikir bukan2, tapi just to be careful. Sekarang ni macam2 boleh jadi in the 'virtual' world. Dont easily trust anybody.

Some people might argue this n say that that's the purpose of this social network. To make new friends. Berkawan biar beribu riban, bercinta biar 7. setia hanya 1, yang lain buat spare-part.....Well, it depends~~~ (Mungkin aku bukan jenis 'mesra alam' untuk berkenalan dengan orang2 yang 'belum tentu orang betul'. Huhuhu....)

[[ For me I might feel kinda 'wierd' to know that someone I dont know is reading my status... Normal la kan, we express our happiness, our anger through the status. Rasa pelik la....(apsal aku plak yang kena rasa pelik ehh? ishk~ pelik2....) ]]

Ape pon, setiap orang ade pendapat masing2 dan itu hak mereka untuk accept/ignore all those friend requests. Bagi yang suka berkawan, suka tambah kenalan baru, mesti akan happy bila dapat friend request banyak2. Yang macam aku ni, faham2la~~~

---oppsss! fikir dulu sebelum klik. hehe---

Once again, i dont accept STRANGERS.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers