08 January 2011

Working extra-extra-extra hard!


'Dont study hard, study smart'

Masa nak amek SPM dulu, kata2 ni la yang sentiasa aku pegang. Ia lebih kepada menyuruh aku supaya rancang masa belajar, sentiasa fokus, bukannya last minit baru nak catch-up sume benda. Kang nasi dah jadi bubur tu. Urm, ni pada pendapat aku la....

Tapi dalam situasi aku sekarang ni, aku memang kena work gile2 hard!

Nak tanya, pernah tak korang rasa macam bodohgile stupid good-for-nothing bile benda2 yang paling basic pon korang tak boleh wat/explain. Rasa terukk sangat! Ape korang akan wat pastu???

Aku rasa macam nak sorok muka dalam tong sampah, lari dari malaysia, dok sorang2 kat kutub utara dengan polar bear! T____T *feel like a loser!

Aku nak cerita ape yang jadi hari ni sebenarnya. Tapi rasa macam ntahla.......simpan je la wat pengajaran. Tapi ape pon, still feels like a BIG LOSER! *macam ade cop huruf L besar kat atas kepala. -_-



*tibe2 kuar lagu Sujud (KRU+Mawi) kat HotFM. Rasa sejuk sket hati. A very meaningful lyric indeed.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers