27 January 2011

Kali kedua, masih menjerit.


Hahahaha...Padahal dah trang-tang-tang tau cite tu cemane. Bley plak tekejut+TERjerit sket. Hihi...I tak sengaja laa.....

Tengok cite ape?? Khurafat lerr...:p Kali ni dengan geng2 IP. Before this tengok ngan geng2 skolah. See? Sanggup aku abes duit semata-mata nak tengok cerita yang sama. Kawan2 punye pasal!

Tapi kali ni aku tak melepaskan peluang untuk tengok wajah2 hantu yang muncul. Ohh...seram jugakkk~~~ Tapi hantu die kuar kejap je. Tak puas plak. *Hoih! Hang gila kaa???

Ape pon, nak cakap yang Syamsul Yusof Haslam (hamek ko nama penuh-siap-tiga-keturunan lagi aku bagi. Aju punye pasal la ni, g sebut nama penuh camni!) sangat COOL! Pakai kemeja, singsing(?) lengan baju, jalan dengan penuh gaya-mutu-keunggulan. Waaaa~~~ *Amat ngan Leh pasti muntah darah dengar statement aku ni. Haha!

Btw, siang tadi sempat jumpa my sis (adik masa skolah) kat fac. Lama gile tak jumpa die. Tapi sayang tak dapat borak2+gosip lama2 sebab aku ade klas kol 3 tu. Huu~~~ Banyak benda nak story dengan kamu...:(

Ok, da lewat. Saya harus tido bermimpi indah syamsul yusof haslam. Hoi! Jangan berangan je. Slide untuk presentation Jumaat ni tak siap lagi! *pengsan


No comments:

Daisypath Anniversary tickers