18 January 2011

Shah Alam-Kajang-Bukit Raja


---nak main mata ehh ^^ ...---

---sooo adorable!---

Comel sangat2 baby Aifaa! Tapi die tido je sepanjang kitorang tengok die. Ishk~ (eh2, dah nama pon baby. harusla banyak tido kann...hihi) Kitorang sangat excited bile baby tibe2 cam senyum or cam kerut2 muka ala2 nak nangis. Haha...Mane taknye, kitorang yang usik2 nak suruh die bangun. Nak angkat dukung, cam tak berapa berani. Baru 2 hari baby tu. Lembut lagi. Takott... Nama baby tu - Ayla Zinnirah binti Khairul. (Sweet je kan letak nama mummy kat baby^^)

Dekat kol 3 tu, aku mintak Qilah anta aku balik Shah Alam. Aku ade kelas wehh kol 4! Aduss...Nak meronggeng pon tak senang hati. Wawawa...Sian K.Zah terpaksa batalkan niat die nak g umah kakak die n kena follow g S.Alam jugak. Hihi...Then we all plan untuk tengok movie kat Bukit Raja malamnye! Wihuu~~~

Pas aku abes klas, Qilah jemput aku kat fac n jemput ibu die kat FCE. Then g makan. Mak die belanja. Thank you auntie! Masa makan tu ade la sembang2 ngan mak die. Kebetulan mak die pon baru abes PhD kat UiTM. Mak die tanya, nape aku wat kt UiTM gak, nape tak wat kat luar. Yela, die kate UiTM ni faham2 je la kan. A bit 'complicated' kot. Siyes, cuak kot dengar cakap mak die. Huu...~~~

Next, Bukit Raja! Movie tyme~~~

---sebelas ringgit malaysia---

Ok la cite die. Seram!! Efek bunyi-bunyian tu memang menyesakkan nafas (gile ahh ayat!). Terkejut je keje. Sampaikan bley plak kitorang rasa cam 'rugi' je beli tiket mahal2 pastu kitorang asek tutup muka je, takot nak tengok hantu! Hahaha.... Tapi biasa la, ade je ade adegan2 yang tak logik. (cliche!) Macam kat ofis hospital, segelap-gelapnya! Lampu yang ade pon setakat lampu meja yang kecik je. Takde lampu kalimantang(?) ke??? Pastu, bley plak si Johan (Syamsul Yusof) tu g hangkut mayat Anna (Sabrina Ali) dengan tangan sendiri (lepas accident). Kan lebih baik die tolong angkat kawan die yang drive tu ke. Ishk..Saje nak wat unsur seram ehh. Pastu, kalau malam2 mesti (umah kampung especially) tak tutup tingkap! Lenkali sebelum maghrib tu tutupla tingkap. Huu... Ending die agak simple. N K.Zah cakap macam agak tak best. Hahaha...

Aku bagi 4 out of 5. (bagi unsur2 keseraman). Pegila ramai2 tengok yea~~ Jangan pecaya ape aku cite nih. Ntah btol ntah tidak. Haha.. (bley plak camtu ehh?)

Btw, thanksss a lot to Qilah! ^___^ Pasni kite rancang plak trip g memane ehh :p

2 comments:

farahijriah said...

huuu~ korang g x ajak aku pon.. huhu~ ko samapaikan tak salam aku kat aifa? heeee~

...❀ farah ❀... said...

alaa...ko kan jauh. xpe, lenkali klu ko dtg cni, aku temankan ko ehh. hihi...dah, aku da gtaw die (:

Daisypath Anniversary tickers