05 December 2010

Saya sayang MEREKA ^^


Seperti yang dijanjikan (hihi), ni lagi gambar2 masa konvo...
Source gambar dari fb kawan2...tak banyak pon gambar kitorang ramai2...sedeyy :(

Apepon, layann~~~

Masa amek jubah. Gile excited!
---perasan nak jadi heri poter. kahkahkah...---


Tengah siap2 pakai jubah.
---macam macam ragam...---


Aksi dalam dewan konvo.
---kami peneraju barisan hadapan---
kami sekelas dok depan skali, kena sopan2. hihihi....

Yang tak bestnya, aku duduk paling hujung. So diorang yang tengah2 dok amek2 gambar, mesti muka aku takde. Benci tol! Nak gak masuk pic! (gile glamor!) Dahla kalau kat skrin pon, mesti muka yang dok ujung2 ni takde. Pakcik cameraman tu unfair. Jeless!

Lepas habis istiadat konvo.

---ni je la gambar yang ade muka ramai2...---
muka-muka penuh keceriaan ^^
tak sempat nak ber'camwhore' lama2. huu.....
tak berkesempatan nak baling topi!

Actually, ade lagi gambar lain2. Tapi rasanya banyak ni pon cukup kot....

No comments: