20 December 2010

Gelak tak hengat.


Semalam. Malam. Urmm, malam semalam laa.

Lepak ngan Aju, Ecah, Tuyah, Amat ngan Leh kat McD Seksyen 3. Makan Prosperity Burger...nyumm...nyumm...ngan orange McFizz (ni ehh nama air tu? tak ingat. hihi) Memang simply superbb laah! Dahla aku memang suka makan pedas2 ni. Memang HOT betol burger ni. Mau meleleh air mata. Haha...

---nak lagi.nak lagi.nak lagi---

Pasni balik umah kena ajak ayah g McD lagi. Hihi...sebab ayah hanya nak bawak anak-anak die g McD jika dan hanya jika ade prosperity burger ni. Kalau tak, jangan haraplaa...pandai-pandai la pegi sendiri kalau tetibe 'termengidam' double cheese burger. Heh...Urm, rasanya cam awal plak properity ni kuar. Kan selalunya dekat2 ngan chinese new year baru ade. Takpela, dah ade tu, ngaap je la. Kehkeh...

Berbalik kepada tajuk. Bila dah lama tak jumpa member2, harusla jadi riuh. Sembang macam2. Specially pasal kenangan2 masa belajar dulu la. Kisah Tuyah jatuh terpeleot kat tepi jalan, kisah Aju jatuh masa dalam kelas math. Kisah kejar bas. Cucuk mulut orang. Aksi2 dalam bas. Memang gelak tak hengat! Mau pecah perut rasa. Orang dok tengok pon kitorang wat tak tau je. Naseblaa....Serius, kalau kat rumah tu, mau tergolek-golek gelak. Sangat2 kelakar bila ingat balik benda2 ngarut dulu. Hihihi.......

2 comments:

LeH Nidduhellos said...

Ntah.. korg ni.. nasib bek x gelak guling2 bwh meja...
tp pasal cerita2 2 xpenah lak ek korg cita...br mlm tu dapat tau...heee

...❀ farah ❀... said...

haha...kantoi sudaa~~~