14 November 2010

Mau tonton lagi


Tonton ape??

Ni haaa....cite feveret aku....hahahaha...

♪♫♪♫ na na na na na na na...hey! hey! hey! ♪♫♪♫

---Hidup penuh semangat---

Da masuk musim ke-3. Actually yg season 1 aku tak tengok pon. Start layan tengok masa season 2. Tu pon sebab dok umah sewa n kawan2 sume pon layann jugak. Memang tak pernah miss every week melekat depan tv. Ngeh3...Yang dulu, live show die ari Sabtu n ade ulangan hari Rabu nya. Memang tak miss 2-2!! Even dah tengok hari Sabtu, still nak tengok jugak yang ulangan ari Rabu.

Tapi sekarang ni takbley dahh. Yela, dok kat umah. Aku takley conquer tv. Aku sebut je nak tengok Idola Kecil, confirm sume tak bagi!!! Jangan haraplaa... Sume mesti nak tengok Majalah 3. N tak sure plak ade ulangan tak hari Rabu. Huwaaaa......

Takpe, aku ade Tonton! ((:

[[[cam ntah pape je kan, gile tengok cite budak2 ni. adehhh~~~]]]

No comments:

Daisypath Anniversary tickers