30 June 2011

Majlis aqiqah cucu Dr K

Ahad, 27 Jun baru ni kami konvoi beramai-ramai ke rumah Dr K kat Sri Damansara sempena majlis aqiqah cucu sulungnya. Dr excited betol ade cucu ni. Naik pangkat jadi dato' dah sekarang. Hihihi....

---datuk dan cucunya---
opss. sori gambar agak blur

Baby ni kecik je. Berat pon tak sampai 3kg. Kite zoom sket tengok muka baby....

---Nur Ilham Faqhiyah---
ntah btol ke tak ejaan ni. Huu....

Disebabkan baby ni baru seminggu, leher pon lembut lagi. So ramai yang tak berapa 'berani' nak kendong. Aku pon takut....

---K. Baizura, berkeyakinan sungguh mengendong bayi---
Tuyah sebelah tu tengok aje???

---K. Azian, dah nampak dah ciri2 keibuan tu...---

Inilah wajah2 kami semua rombongan cik kiah yang sedang tersenyum kegembiraan selepas perut kenyang makan nasi lauk kari kambing. Sedaaap!

---yang pakai spec baju kurung oren2 tu ialah isteri Dr---

---hadiah untuk baby---

Pastu kan, betapa kecik nye dunia ni, anak perempuan Dr K ni rupa2nya senior aku masa kat Jenan dulu. Batch 9802. Mummy dorm Pendeta lagi.

---me with K. Tasnim---

Ok, tu je nak cerita. Daaa^^

No comments: