30 August 2011

SELAMAT HARI RAYA 1432H!

Buat semua, sepuluh jari disusun, ampun maaf dipinta. Kalau ada terkasar bahasa, ade yang terasa hati, ter'kecik ati', mohon maaf sangat2 yea...

Moga bergembira disamping yang tersayang di hari raya ini! (:

---happy. semua ada---
Tema tahun ni: maroon ^^

Cukup dalam gambar ade 7 orang tahun ni. Macam tahun lepas, gambar raya ade 6 orang je, abang takde coz malam first day raya tu baru die balik. Actually yang tahun ni pon aku tak tau die balik. Tetibe je sehari sebelum raya tu, aku tengah dok anyam ketupat kat dapur, tetibe abang aku muncul! Rupa-rupanya yang pagi tu ayah ngan ibu aku kuar pepagi tu pegi amek abang aku kat airport Senai rupanya...Ciss~ Wat surprise orang je.....

Raya kali ni sempat la jugak buat 3 jenis kuih raya. Hihihi *bangga.
Hidangan pagi raya macam biasa, ketupat, kuah lodeh, sambal kacang bersotong, rendang ayam n kari daging. Yummy!!! *maaf tiada gambar. huhuhu...

---kami lima beradik---

Last but not least, have a nice dayy!!

Kuiz sempena hari raya: Berdasarkan kedua2 gambar di atas, sila susun siapakah adik, siapakah kakak/abang ((:

No comments:

Daisypath Anniversary tickers