28 August 2011

Bertemu kembali selepas 14 tahun.

Ni kisah berbuka puasa @reunion bebudak SKSL batch 1995-2000. Aku sekolah kat SKSL tu sampai darjah 3 je. Kira dalam tahun 1995-1997, pastu darjah 4 sampai 6 aku pindah sekolah lain. Nasib baik la ade facebook, boley keep in touch balik ngan kawan2 yang dah lama gila tak jumpa. N nasib baik jugak dorang still ingat aku. Yela, lama kot tak jumpa. Aku pon sekolah menengah bukan kat Johor. Tercampak kat Kedah nun. (walaupun aku tau mesti ramai yang ingat kat aku pasal ayah aku. hahahaha....nanti aku nak wat special entry pasal ayah aku. hihi...)

Mula-mula aku segan gile kot nak jumpa dorang. Tapi, orang dah ajak kan, takkan aku tak g. Lagipun ntah bile lagi aku leh jumpa dorang ramai2.

Venue: SDS Bakery, Kluang.

Ni yang dok semeja ngan aku...

---antara geng rapat dulu---

---meja satu lagi---

---ni geng budak nakal. hihi---

Apepon, diorang sume sangat sporting. Memang happening gile la kitorang wat bising tanpa rasa bersalah dalam kedai tu. Hahaha...

---antara girls yang ade---

---memang hapPENING!---

Lepas berbuka n solat maghrib tu, dorang ajak lepak kat dataran. Saje nak borak2, amek2 gambar. Tapi malangnye aku tak ley join diorang lagi sebab aku datang tadi pon ngan adik aku (adik aku g berbuka ngan kengkawan die). So aku pon balik la pastu....

Last pose sebelum pulang^^

---say cheeze!---

Pasni ntah bile ley jumpa lagi kann~~~ Hurmm.....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers