20 May 2011

Tontonlah Nur Kasih The Movie di pawagam berdekatan anda segera (:



First time dalam hidup aku pegi tengok movie kat wayang pada hari pertama filem itu ditayangkan. Muahahaha....Selama ni, tunggu dah 2 3 hari/seminggu dua sampai cite tu agak2 da basi baru g tengok. Hihihi....

So, my comments???

1. Boleyla. Best. Banyak pengajaran. Untuk menginsafi diri; yang dalam hidup ni tak selalunya indah. Dugaan tu sentiasa ada.

2. Kate ade part sedih2 sampai boley nangis. Mane die???? (err, nak kate aku tak cukup sensitif, aku rasa kitorang ber5 yang g tengok sume rasa cam xde part sedih sangat) Jap3, scene yang sedih tu memang la banyak. Time Aidil teringat kat Aliya, time Nur keguguran, time Nur cari Adam hilang, time Amat mati sebab kena belasah. Tapi maybe tak cukup sedih sampai boley nangis2. Setakat bergenang air mata tu je kot....
*maybe aku kena tengok lagi cite ni sorang2 untuk betul2 menghayati kot. Ngee~

3. Scene kat sawah padi sangat cantikkk!!! Kat Jordan jugak! (lukisan Allah. Subhanallah....)

4. Mia Sara chomell gile!!!! N budak yang nama Ilyas tu pon cute. ^^

Ikutkan memang expect cite ni best gile2 kot! So overall aku bagi 7/10. (:

No comments:

Daisypath Anniversary tickers