04 December 2011

Di Disember....

Oooo yeahh!!!! Da masuk bulan 12! Haruslah bulan yang ditunggu2 kann....*wink wink*

Tapiiii..................
Tappiiiiiiii.................................

Masuk bulan 12, bermakna hampir setahun aku jadi budak postgrad kat UiTM ni. So, what have you achieved so far??? Errr........T_T

Mengenangkan research aku yang masih 'ke laut' tu, memang gerun sangat!! (apa kau dah buat sepanjang 12 bulan ni??? ko wat ape?????) T_T lagi.....


Ok, actually dua hari lepas baru balik dari bercuti ngan family kat Bandung. Best tu memang best (nanti aku cite semuaaa!), tapi yang tak bestnya bila balik sini, aku dapat batuk n selsema. Huhu...mane taknya, hari2 kena hujan kot kat sane. Pastu cuaca pon selalu sejuk je. Balik hotel plak dok dalam air-cond je....memang rasa nak demam! T_T

Esok Isnin, kena g fakulti cam biasa. Ape aku nak jawab ehh kat sv aku kalau die tanya aku g mane minggu lepas? Ahh, jawab je la aku g bercuti kan? Lantakk~

Banyak benda rasa nak update kat blog ni...pasal camping IP kat Dusun Eco Resort, then pasal pegi Bandung jugak. Tapi sekarang ni memang rasa malas gilaaaaa nak online. Fb pon aku bukak just tengok2 je notifications. Sangat takde mood! T_T

Ape lagi ehh?

....balik umah Shah Alam kena kemas bilik yang macam tongkang pecah tu
....pasni kena g beli ubat batuk n selsema
....mandikan Jimmy + service (duit lagiiii...T_T)
....kena fikir pasal Research. Research. Research T_T


Okay. Aku rasa dah banyak gile T_T
Can anyone make me (^_^)??

Hukhuk.....


*mood demam*

No comments:

Daisypath Anniversary tickers