28 April 2011

Sape je tak suka makan durian?


"Hilang satu nikmat dunia..."

Haha! Itulah ayat2 'kecaman' aku bagi kawan2 aku yang 'anti-durian'. Ade yang dulu2 hantu durian, tapi lepas terjadi satu 'tragedi', terus taknak makan durian. Aju..aju....(oppsss~ TERsebut nama. hihi...)

---it's so tempting ok! let alone its smell!---

Ni akibat dari 'mengidam' durian sebab hari-hari lalu depan pasar malam seksyen 7, nampak berlambak-lambak durian. Pastu petang-petang je mesti ramai orang singgah n makan durian kat situ. Terliur ohh....Tapi tak berani nak g tanya harga sebab takut mahal. Huu...Telan je la air liur tu balik~~~

Disebabkan aku balik Kluang sekarang, ajak ayah g pasar malam carik durian! Haha...Seb baik jumpa. N agak mahal jugakla. 1 kilo dekat 7 rggt lbih. Demi anak kesayangannya ini, ayah beli jugak! Ngee~~~

---mahal sikit. tapi puasss!!!---


---nak lagi! nak lagi!---

Ye, saya hantu durian! ^^


1 comment:

BHAIHAQI COOL said...

Uhhh , mmg dh lama mengidm durian ni .. huu