16 April 2011

Berfikir sebelum bertindak!


Tolong berfikir sebelum bertindak. Fikir ape kesan pada diri ko, orang yang berkaitan tu, dan orang disekeliling ko.
Masalah yang kecil je, skarang da jadi besar. Makin complicated. Menyusahkan orang.
Padahal awal nye kalau kau berterus terang je, takde jadi sume ni.
Ni tak, sape suruh lari??? Ingat dengan lari camtu je boleh selesaikan masalah???
Makin serabut adelah.
Pastu mula lah rasa bersalah ape sume.
Salah siapa?
Salahkan diri sendiri!
Fikir ikut perasaan!
Tau nak ikut kepala sendiri je.

Tolonglaa....
Lain kali jangan wat camni lagi.
Actually benda ni boleh diatasi kalau kau dari awal-awal wat preparation.
Jangan jadi penakut!
Acting like this, really justify that you are such a LOSER! LOSER!!!!

THANKS A LOT FOR THOSE WHO CARES. YES, YOU. (':

1 comment:

ryume said...

bnda mcm n mmg akn jd plg kurg pon skali seumo idop..so,chill~ besides, everyhthing's fine now...same2 kite jdkan pengajaran..hihi