22 April 2011

Kite buli Leh!!!


---tragedi mandi bedak---


---kontroversi! oppsss~~~---

21 April 2011, Khamis.

Kami celebrate birthday Leh kat Jusco Bukit Raja. Punye la susah nak plan. First, suruh die n Amat g makan kat foodcourt, aku ngan Aju g beli kek kat bawah. Pastu, konon2 nak wat surprise la bagi kek tu. Tapi boley pulak si Leh ni duduk menghadap ke arah orang masuk foodcourt tu. So maknanye die boleh nampakla kitorang masuk foodcourt ngan kek tu kan.

Last2, plan camni. Suruh Aju dulu masuk jumpa dorang kat foodcourt. Aku tunggu kat luar, pegang siap2 kek tu n tunggu sign (miskol) dari Aju untuk masa dalam. Aku dah cam segan. Yela, dok tatang kek tu sorang2 kan. Pastu sempat pulak 'kakak' RejectShop tu tegur aku- "lilin mane??, wahh bestnye sambut birthday orang..." Hihi...aku sengih je...:p

Dengar je miskol dari Aju, aku terus jalan masuk dalam. Boley pulak si Aju ngan Amat tutup mata Leh ngan tangan dorang. Tulaa Leh, degil sangat. Orang suruh tutup mata sendiri taknak! Hahahaha....

Then kitorang nyanyi la lagu Happy Birthday kat Leh. Siap dirakam lagi! ^^ Lawak wehh kalau tengok balik video2 tu sume. Haha!


---blueberry cake kami buat. Sedapp!---

Penutup 'majlis', kami tabur Leh dengan bedak Johnson-baby-tak-pedihkan-mata kat Leh masa kat carpark. Sanggup beli bedak baru tau! Special untuk ko Leh!

Moga panjang umur, murah rezeki! (:


1 comment:

LeH Nidduhellos said...

hah3.. x pedihkan mate~~

Daisypath Anniversary tickers