20 February 2011

Kisah si anak ayah.


Tak suka kena marah. Well, sape yang suka kan? Tapi biasanya kalau kena marah/tegur atas sebab salah diri sendiri, memang tahan je la. Dah memang diri sendiri kan yang buat pasal.

Taaapiii....aku tak bley nak control kalau kena marah/tegur/nasihat ngan sorang ni. Mesti senang je nak mengalir air mata tu.

Sape? ---> Ayah.

---my everything ♥♥♥---

Ayah aku kat sekolah memang agak garang. Ngan kitorang anak2 die, memang die tegas. Tapi die tak pernah la angkat tangan kat kitorang. Memang tak pernah la kena pukul ke, cubit ke. Ayah sangat2 ambil berat hal kitorang. Sampaikan dulu masa result trial SPM aku teruk, aku ngadu kat ayah. Pastu bile ayah start bagi nasihat sume, memang banjir la aku...T_T

Macam tadi, masa ayah call pasal surat perjanjian fellow aku tu, aku tau ayah tak marah. Ayah just tegur aku nape tak tulis betul2 kat surat perjanjian tu. Urm, memang salah aku pon sebab tak tandakan kat mana yang ayah kena isi. Kan dah jadi problem skarang. Aku tau ayah tak marah pon tadi. Ayah just risau takut aku tak sempat nak settlekan surat tu. Tapi taktau nape aku sampai ley nangis. Sebab aku rasa macam sangat2 menyusahkan ayah kot. Yela, die kena g mintak lagi tandatangan orang tu balik....I'm sorry dad. My fault...T_T

Aku memang sangat2 senang tersentuh kalau ngan ayah....Mesti rasa nak nangis. (macam sekarang...da bergenang dah air mata ni...T_T)

---berusaha untuk wat peace (^^)V---

My dad, my hero!



1 comment:

ryume said...

ala,jgn la sdey2..bese la tu..kesilapan, kdg2 msti jd gk wlu cautious cmne skali pon..nnti da setel sume, blanje family ko mkn bsr skali..hehe

Daisypath Anniversary tickers