04 September 2010

nak yang itu!!!!


aku ni, kalau nak cari baju ke, kasut ke, memang susah. sampai kan adik-adik aku sume cakap- "akak tu kalau tak cukup doploh(20) kedai, takkan jumpa punya barang die."

huuu...aku ni bukanlah jenis yang cerewet sangat tapi entahla.....xdela demand sangat aku nih...tak taw nape. susah sangat nak berkenan ngan satu2 benda tu.

pastu yang tension nye, bile aku da berkenan kat benda tu, mesti takde saiz or stok da abes....huwaaaa~~~ T_T

macam tadi, aku elok dah berkenan kat baju kurung tu. tapi, takde saiz!
tension....tension.......

baju raya takde lagi......:'(
penat dah jalan pusing2 satu bazaar tu, tapi tak dapat2 lagi.............

anonymouS:: ishk3......

No comments: