10 August 2010

two mistakes at a time

SITUATION: Saya menyanyi ketika sedang memasak didapur.

ohh~
saya telah melakukan DUA kesalahan disitu.
apekahh???

PERTAMA:
menyanyi ketika memasak. kan tak elok anak dara menyanyi kat dapur. orang2 tua kata, nanti dapat suami tua! hehe....(eh, saya memang mahu suami yang lebih tua dari saya. LEBIH TUA. bukan tua yang sebaya ayah mahupun datuk saya. mintak jauh~~)

KEDUA:
saya menyanyi lagu raya! adehh...puasa pon belom da nyanyi lagu raya???ishk3......

by the way, ini lunch terakhir yg saya akan masak sebelum kita berpuasa esok!
lepas ni hanya memasak untuk sahur (oleh ibu & ayah. saya hanya bangun untuk makan :p) dan berbuka puasa (yang ni saya tolong mereka masak).

lunch mahupun breakfast akan wujud di bulan puasa JIKA DAN HANYA JIKA anda 'bercuti' (bagi kaum wanita SAHAJA) hihihi......

anonymouS:: jangan puasa yangyok ye!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers