17 January 2012

Tag nama guna benang kait

Ingat lagi takk dengan benda ni???
Popular gile kot time2 aku sekolah rendah dulu........

---aku panggil benda alah ni tag nama sebab tak tahu nak panggil ape---

Aritu la masa jalan2 kat Daiso, ternampak benang kait ni. Macam2 warna ade. Tu yang aku tertarik tu. Then teringat pulak zaman2 sekolah dulu, time gile wat nama ni. Ter'excited' plak. So beli la dua warna dulu sebab aku pon tak sure aku ingat lagi tak camne nak construct huruf2 tu. Hehe....Tapi nampaknya aku berjaya! Yeayy! (:

So I made these for my friends........

---fara n dieb itu saya---

Masa dulu, siap boleh order lagi kat kawan2 (bagi orang2 yang tak tau buat). Siap boleh pilih nak kaler ape lagi....Satu huruf 20 sen. Hihi....

---untuk abang n bella---
*ade jugakk nama aku kat sini. Haha....

Manakala ini pula untuk Jimmy ku sayang! :p Actually nak try wat love tu. First time buat. Nasib baik jadi (: Pastu terfikir la nak letak nama sape...Last2 buat nama Jimmy je. Senang. Tapi huruf 'M' tu pon susah jugak. N nampak buruk je. Kena adjust lagi pasni...

---nanti saya gantung kat awak ye Jimmy <3---

So overall ini yang dah buat setakat ni. Pasni nak wat nama lain pulak. N rasanya nak beli warna2 lain pulak. Boley wat bisnes :p Sape nak order??? Satu huruf 50 sen jeee.....
---i'm loving it!---

Ade sape2 nak order???????? :p

p/s: nak jadikan benda ni hobi baru la. Seronok buat benda ni. Dan seronok jugak bile tengok orang seronok dapat hasil tangan kita (:

No comments:

Daisypath Anniversary tickers