18 January 2012

Jimmy dapat surat cinta

Pagi. Macam biasa, aku turun dari umah pukul 10 lebih. Tengok2 kat wiper kereta ade satu kertas. Cuak dahh....Harap2 kertas iklan biasa....Rupa2nya saman!!!

---surat cinta dari MBSA untuk Jimmy---

Yang bestnye, die saman pukul 10.25 pagi, aku turun bawah pukul 10.45 je kot! Adehh....lewat sikit je. Huhu...

---takmo bayar. takmo bayar---


Jenis kesalahan: Meletakkan kenderaan bermotor bukan pada tempat yang telah disediakan di dalam kawasan taman.

Masalahnya...."kawasan taman" aku ni mane penah cukup tempat letak kereta. Ala, lagipun aku parking tak kacau jalan kot. Apsal nak saman plak. *tak puas ati T_T

60 ringgit. Kalau aku taknak bayar boleh takk? Hahaha...

2 comments:

nadya @ hajar said...

aku saman DBKL sampai sekrang tak bayar.. lepas je renew insurans dgn roadtax..

...❀ farah ❀... said...

hahaha...aku malas nk fkr byk2. so byr je. diskaun 50%