02 October 2011

Oktober menjelma

Lepas ni November, pastu Disember. Pastu masuk tahun 2012. Kejap je kan???
Bile ingat2 balik ape yang kita dah lalui, apa yang kita dah capai sepanjang 9 bulan yang dah berlalu, adakah kita berpuas hati?
For me, melihatkan progress research aku yang agak ‘suram dan hambar’, seram sejuk plak. Mampu ke nak habiskan dalam masa 3 tahun ni??? Ape yang aku dah wat sepanjang 9 bulan ni?
Ingat,
“TIME AND TIDE WAIT FOR NO MAN”

**************************************
Sekarang musim konvo. So banyakla gambar2 konvo bersepah2 kat fb. Seronoknye tengok diorang….Teringat masa aku konvo dulu. Walaupun ade sedikit ‘kenangan2 pahit’, tapi tetap happy. Yela, penat lelah kita belajar berhempas pulas meredah onak duri akhirnya terbalas.

TAHNIAH KAWAN-KAWAN!^^

Zaman degree, MEMANG BEST! Sekarang ni everytime aku g fac, tengok student2 busy kuar masuk kelas, busy copy siapkan homework, busy memikirkan test & quiz, aku rasa macam nak kembali ke zaman degree dulu. Yang selalunya kita hanya berfikir- study hanya untuk pass exam. Huhuhu…(tak berfikiran jauh sungguh!)

Now I have BIGGER mission to accomplish!

**************************************

p/s: Blog ini semakin jarang di update. @_@

1 comment:

farahijriah said...

stuju sangat!!!! zaman degree adela zaman yang paling best~ rindu... hehe~

Daisypath Anniversary tickers