10 September 2011

BACK TO BUSINESS!

Ini serius....

Lusa da start klas balik dak2 UiTM. Shah Alam pon da start jem ngan kereta. Yang tak bestnya, aku tak rasa aku bersedia memulakan sesi akademik semula. Yelaa, cuti lamaa kot. Even sebelum puasa aritu pon aku dok rilex2 je tak study sangat. Pasni abesla aku kena revise balik semua benda...Otak agak berkarat. Huu...

Hari ni aku balik Shah Alam selepas dengan jayanya bercuti raya selama dua minggu. Muahahaha... First time ohh drive sorang2 straight dari Kluang ke Shah Alam. Before ni kan selalu ngan adik2 aku. Tapi kali ni ade yang da balik awal aritu n ade yang balik lambat lagi (minggu depan). So nak taknak memang kena drive sorang2 ler. Memang aku cuak gile kot. Masa masuk highway kat tol Ayer Hitam, time nak touch kad Touch n Go tu bley plak kad tu jatuh. Adehh...terpaksa la bukak seat belt, bukak pintu, kuar kereta g kutip kad tu balik. Huuu...Seb baik xde kete kat belakang :p Sampai kat tol Shah Alam plak, aku salah bajet. So agak jauh dari pondok tol tu. Kena la bukak seat belt, bukak pintu kereta jugak untuk touch. Hahahahahaha...Well~ Saya kan pemandu BEGINNER ^^

NOTE TO SELF: LUPAKAN SEGALA KERIANGAN HARI RAYA. MARI START BACA PAPER! (*macam pantun^^...) Hooyeahh!!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers