22 November 2011

Ai lebiu lah Harimau Malaya!!!

YEEAAAAAYYYYY!!!!!!
GOOOOAAAAAALLLLLLLDDDDDD!!!!!!!!

Aku rasa aku tak pernah se'excited' ini bila bercerita pasal bola sepak. Tapi lepas tengok game Malaysia vs Indonesia kat Sukan SEA ni, memang boleh luruh jantung woo.....

Lepas first goal Indon, dah start cuak. Tapi takpe, awal lagi. Next tu goal Malaysia memang CANTIK gile la! Effort captain Malaysia, Baddrol tu memang hebat laa!!! Rasa cam bergegar blok umah aku ni dengar orang jerit. *termasuk aku. Haha!

Habis full time 90 minit, ade masa tambahan pulakk...Cuak gile2 dahh time ni. Aku yang tak senang duduk. Hahaha....Kejap baring, kejap terlentang, kejap berdiri. Tangan kaki sume toksah cakapla, memang dah sejuk. Aku da harap supaya cepat2 penalti dengan harapan-"Apex kan terror, mesti boley tangkap punye la sume bola..." Tak sanggup dah nak tengok game tu.

Last2, memang penalti jugak. Memang tahap cuak separuh nafas je tinggal aku ni. *OVER gile! Memang salute kat Apex sebab dapat selamatkan satu bola tu. Then tak lupa gak kat captain Malaysia terchinta, Baddrol Bakhtiar yang berjaya menyumbat penalti terakhir!!!! TERBAIKK~~~~

Untuk Fakri, takpe kot. Sian die sume orang kutuk2 die kat fb. Ingatlah die juga berjasa menyumbang gol masa lawan Myanmar aritu. Kesiann die.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tengok, betapa semangat nye aku mengulas pasal bola ni. Abes game, terus tulis dalam blog. Hamek ko! Padahal aku kena study, sok nak discuss ngan SV. Matilaaa....*Tapi takpe kot. Berbaloi-baloii kot aku melalak sorang2 kat umah. HAHAHAHA....


p/s: ai lebiu lebey2 jugak la kat captain Malaysia, no 10 itu. Hihihi~ Semua bola yang die sepak memang cun habis!

pp/s: kuciwa esok tak cuti...-_-

No comments:

Daisypath Anniversary tickers