23 February 2012

Syarahan Perdana Tun Mahathir

*entry ni dah berada dalam draft dekat 2 minggu lebih...:p

Seperti yang tertulis di tajuk, aku nak cite pasal Syarahan Perdana Tun M. Event ni anjuran FSG punye Post-Graduate Society n event ni sangatlah gempak! Bukan setakat dak2 kat UiTM je dijemput, siap bawak dekat 20 bas budak2 dari UiTM Kuala Pilah.

Aku menyibuk nak jadi AJK. (Haha...) Sekali kena jadi AJK Pengangkutan yang bawak budak2 dari K.Pilah dtg Shah Alam. Kire ok la kan, dapat 'jalan2' sampai Pilah. Pastu dapat tido kat Kolej Mawar plak (sebab kena 'jaga' dak2 tu). Yang tak best nya, diorang nak balik Pilah pon kitorang kena ikut hantar sekali. Adehh...macam budak2 kecik la plak. Tapi dah orang atasan suruh, kami ikut je la. Huu....

Dewan full yang amat. Aku pon dok kat tangga je...

---view dari tempat aku duduk---

Pastu bile da abes majlis tu, memang semua orang kerumun nak mintak t/tgn or nak salam ngan Tun. Naseb la kami AJK, so cam boleh berada 'dekat' sket la ngan Tun. Hihi...


Masa Tun lalu depan aku tu, aku dengan jayanya menghulurkan tangan dan beliau menyambutnya! Hahaha...Gile eksaited kot....

---^^---

Nak baca berita full- sini.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers